John Newman的嗓音真的超讚,給我一種懷舊就是80,90年代的感覺

第一次聽到就愛上了~~~~~~一直在狂load

聽說又是一個音樂天才,十幾歲就作曲什麼的

現在23歲正式出道,感覺大有前途呢

這首翻得超開心的,整個狀態很順利,沒有糾結的地方

希望大家喜歡我的翻譯

p.s.因為我一直有在聽cover,以後如果剛好在翻的歌有喜歡的cover

我也會一起推介給大家

之前翻譯的cover都補上了,大家有什麼意見可以留言給我

 

 


 

 

 

(女版的cover也超好聽)

 

Know I've done wrong, left your heart torn
我知道我把一切都搞砸了,就這樣任由你的心被撕裂
Is that what devils do?
就像是撒旦的行徑,對嗎?
Took you so long, where only fools gone
花費了你那麼久的時間,表現得像傻瓜一樣的我
I shook the angel in you!
我使你內心的天使動搖了
Now I'm rising from the ground
現在我毫不猶豫地站起來
Rising up to you!
為了你而起義造反
Filled with all the strength I found
身上充滿著愛情的力量
There's nothing I can't do!
我變得無所不能

Chorus:
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?

It's unforgivable,
這是十惡不赦的
I stole and burnt your soul
我偷走並燒燬了你的靈魂
Is that what demons do, hey?
就像是惡魔的行徑,對嗎?hey?
They rule the worst in me
惡魔支配了我心中最醜陋的一部分
Destroy everything,
摧毀了一切
They blame on angels like you, hey!
他們把責任都歸咎於像天使一樣的你,hey!
Now I'm rising from the ground
現在我毫不猶豫地站起來
Rising up to you!
為了你而起義造反
Filled with all the strength I found
身上充滿著愛情的力量
There's nothing I can't do!
我變得無所不能

Chorus:
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?

Uh, uh, uh, uh!
Oh, oh!

Told you once again,
再一次告訴你,
Do this again, do this again, oh!
讓我們重新開始,重新開始,oh!
I told you once again,
我再一次告訴你,
Do this again, do this again, oh, oh!
讓我們重新開始,重新開始,oh!

Chorus:
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?
I need to know now, know now
我現在就必須知道,現在就必須知道
Can you love me again?
你可以再一次愛上我嗎?

arrow
arrow

    ¯`•*♡➸Zoe 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()