close

我發現自己好像跟時代脫節了

這首Safe and Sound已經不是新歌了,但我也是最近才聽到的

一看到mv就決定要翻了兩位大叔跳舞實在太可愛了(特別是長胡子那個~~~好想摸摸看!!!)

好久沒看到這麼有心思的mv了

黑白和彩色的結合太可愛,整個mv和專輯的構圖都超超超超超漂亮我感覺我的童真都回來了

而且復古風跟電音配合得很好真的好喜歡~~~~~

喜歡的童鞋都留言告訴我吧真高興多了這麼多人訂閱我

 

 

 

 

 

 

(crowd cover好好好笑!好想去外國旅行!!!)

 

 

I could lift you up
我可以令你感到鼓舞
I could show you what you wanna see
我可以為你展示世界一切萬物
And take you where you wanna be
亦可陪伴你走遍天涯海角

 

You could be my luck
你可以成為我的幸運星
Even if the sky is falling down
即使蒼芎崩塌
I know that we'll be safe and sound
我依然確信彼此會安然無恙

 

We're safe and sound
我們會平安無事

 

I could fill your cup
我願意滿足你一切需要
You know my river won't evaporate
你知道我對你的愛意永遠不會乾涸
This world we still appreciate
我們對這個世界依然滿懷感激

 

You could be my luck
你可以成為我幸運星
Even in a hurricane of frowns
即使旁人不贊同的意見如颶風般襲來
I know that we'll be safe and sound
我依然確信彼此會安然無恙

 

We're safe and sound
我們依然會安然無恙
We're safe and sound
我們依然會安然無恙
We're safe and sound
我們依然會安然無恙

 

I could show you love
我無惧向你坦承對你的愛意
In a tidal wave of mystery
即使面對未知又危險的浪潮
You'll still be standing next to me
你依然會選擇在我身旁守候

 

You could be my luck
你可以成為我幸運星
Even if we're six feet underground
就算我們已身處九泉之下
I know that we'll be safe and sound
我依然確信彼此會安然無恙

 

We're safe and sound
我們會平安無事

 

Safe and sound
一切安好
Safe and sound
一切安好
Hold your ground
堅持你的信念
Safe and sound
一切安好

 

I could lift you up
我可以令你感到鼓舞
I could show you what you wanna see
我可以為你展示世界一切萬物
And take you where you wanna be
亦可陪伴你走遍天涯海角

 

You could be my luck
你可以成為我幸運星
Even if the sky is falling down
即使蒼芎崩塌
I know that we'll be safe and sound
我依然確信彼此會安然無恙

 

I could lift you up
我可以令你感到鼓舞
I could show you what you wanna see
我可以為你展示世界一切萬物
And take you where you wanna be
亦可陪伴你走遍天涯海角

 

You could be my luck
你可以成為我幸運星
Even if the sky is falling down
即使蒼芎崩塌
I know that we'll be safe and sound
我依然確信彼此會安然無恙

 

We're safe and sound
我們依然會安然無恙
We're safe and sound
我們依然會安然無恙
We're safe and sound
我們依然會安然無恙
We're safe and sound
我們依然會安然無恙

 

Safe and sound
一切安好
We're safe and sound
我們會平安無事
Safe and sound
一切安好
We're safe and sound
我們會平安無事
Hold your ground
堅持你的信念
We're safe and sound
我們會平安無事
Safe and sound
一切安好
We're safe and sound
我們會平安無事



arrow
arrow

    ¯`•*♡➸Zoe 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()