close

 

不知道有沒有聽過這首歌,已經是1964的歌曲

不過旋律依然是十分動聽,雖然整首歌很短

但我非常喜歡歌詞對L.O.V.E的定義和詮釋

除了Nat King Cole的版本,我還想向大家推介jayme dee 的cover版本

jayme dee是我一個很喜歡的cover歌手

她的嗓音很特別,有讓人沉醉的魅力,認真向大家推介一下

 

 

 

 

 

 


( jayme dee cover)

 

 

L is for the way you look at me
 L是代表你凝視我的方式
O is for the only one I see
 O是代表我眼中唯一能注視的那個人
V is very very extraordinary
 V是代表非常非常特別
E is even more than anyone that you adore 
 E是代表甚至比任何你愛慕的人更加特別

And love is all that I can give to you
 而愛是我能夠給予你的全部
Love is more than just a game for two
 愛情不僅僅只是兩個人之間的一場遊戲
Two in love can make it
 兩個相愛的人能創造一切
Take my heart but please don't break it
 就這樣帶走我的心吧,但請你不要使它破碎
Love was made for me and you
 而我和你生來就是要注定相愛的

Yeah~ L is for the way you look - you're lookin' at me
 Yeah~L是代表你凝視我的方式,你正凝視著我
And O is for the only one I see
 而O是代表我眼中唯一能注視的那個人
V is so very very extraordinary
 V是代表非常非常特別
Now E is even more than any-any-anyone that you adore 
 現在 E是代表甚至比任何,任何,任何你愛慕的人更加特別

Love is all that I'm gonna give to you
 愛是我將給予你的全部
Oh~ love is more than just a game for two
 oh~愛情不僅僅只是兩個人之間的一場遊戲
Two in love can make it
 兩個相愛的人能創造一切
Take my heart but please don't you break it
 就這樣帶走我的心吧,但請你不要使它破碎
'Cause love was made for me and you
 因為我和你生來就是要注定相愛的
I'm a-tellin' you that love was made for me and you
 我想告訴你我和你生來就是要注定相愛的
Don't you know that love was made for me and you?
 難道你不知道我和你生來就是要注定相愛的嗎?

arrow
arrow

    ¯`•*♡➸Zoe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()